فصل همدلی :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ

فصل همدلی

 

روحانی - حماسه سیاسی- حماسه اقتصادی

 

در تاریخ انقلاب اسلامی خرداد , ماهی است که اتفاقات و رویدادهای سرنوشت سازی را در خود ثبت نموده ؛ از حماسه آزاد سازی  خرمشهر تا رحلت جانگداز امام خمینی (قدس) اما رویدادی که خرداد 92 را از سایر خردادها متمایز ساخت حماسه سیاسی بود که بدست ملت فهیم و صبور و قدردان ایران عزیز خلق شد.

روزی که همه آمدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با 36 میلیون انگشت اشاره جوهری سیلی محکمی بر صورت بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم نواختند که مدتها فراموششان نخواهد شد.

بقیه در ادامه مطلب

 

رقابتها به سر آمد و از میان نامزدهای مختلف دکتر روحانی با رویکرد اعتدال و عقلانیت و با دولت تدبیر و امید از سوی مردم انتخاب شد .

علی رقم تصورات و توهماتی که رسانه های بیگانه به آن دامن می زدند دنیا مشاهده کرد که فرآیند انتقال قدرت در سرزمین فرهیختگان بدون کوچکترین هزینه امنیتی و آسیب اجتماعی صورت گرفت رفتار دموکراتیک ایرانیان الگویی جهانی شد برای جوامع غربی که داعیه مهد دموکراسی بودن را دارند .

همه آمدند و گفتند:

بر سر عهدی که بستیم هستیم.

حماسه حضور 72 درصدی نه تنها موجب عزت و اقتدار بیشتر ایران سرفراز در جهان گردید بلکه پیامهایی را نیز بهمراه داشت که به گوش جهانیان رسید.

1-    پیام ولایتمداری و میهن دوستی

2-    پیام مقاومت و پایداری بر سر آرمانهای نظام و انقلاب

3-    پیام اتحاد و همدلی

4-    پیام ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی

انتخابات پیامی هم برای دولتمردان و سیاستمداران داشت و آن پیام این بود که با وجود فشارهای موجود وضعف ها و کاستی هایی که بار مضاعفی را بر دوش ملت به خصوص قشر ضعیف تحمیل کرد مردم به وظیفه خود در خلق "حماسه سیاسی" عمل کرده و مردانه به میدان آمدند و حال نوبت خادمان ملت به ویژه جناب آقای دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید است که با برهم زدن بازی های سیاسی و حزبی و جناحی کمر به خدمت این ملت شریف بسته و حماسه اقتصادی را به منصه ظهور برسانند.

انتظار می رود جناح رقیب نیز همانطور که با لبخند به منتخب ملت تبریک گفتند با همدلی و همراهی به کمک دولت جدید شتافته و شیفتگی به خدمت را سر لوحه کار خود قرار دهند.

آری مردم منتظر شروع فصل جدیدی در مناسبات و فضای سیاسی کشور هستند؛ فصل همدلی.

 

دست به دست هم دهیم به مهر

میهن خویش را کنیم آباد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۷
فطرس صبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی