چرخه زندگی کارمندی :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۰۸ ق.ظ

چرخه زندگی کارمندی

سلام

خیلی وقتها از خودم می پرسم بالاخره که چی

امروز هم گذشت

فرداهم میگذره ولی.............

ولی من کجای دنیا ایستادم؟

صبح تا ظهر کار (انجام یکسری دستورالعمل تکراری برای کسب درآمد)

ظهر تا عصر استراحت (چون صبح کارکردم وخسته شدم)

عصر تا شب رتق و فتق امور جاری زندگی و منزل(که زندگیم رو اداره کرده باشم) 

شب تا صبح استراحت(برای اینکه بتونم فردا دوباره کارکنم)

گاهی هم اگه بودجه  داشته باشم تفریح و میهمانی

آیا واقعا توقع من از زندگی همینه؟

من به دنیا اومدم که هر روز یه چرخه ساده رو طی کنم و هی فردا  رو به دیروز تبدیل کنم؟

مطمئنا این طور نیست

مسلمانی که دو روزش برابر باشد مغبون است

رسول اکرم (ص)

پس باید فکری کرد و این چرخه تکرار را شکست

و سخن آخر اینکه:

 

حقیقتا خداوند سرنوشت هیچ قومی را دگرگون نمیکند مگر اینکه خودشان بخواهند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۴
فطرس صبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی