باز سلام :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۵۳ ب.ظ

باز سلام

بسم الله الرحمن الرحیم

الهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

دوستان عزیز سلام

مدتها بود که دنبال یه راهی واسه انتقال دونسته هام و انتشار عقاید و ذهنیاتم می گشتم که بالاخره بعد از مشورت وبا وسواس زیاد ایجاد یه بلاگ گروهی و فعالیت در این قالب رو انتخاب کردم دقیقا روز دوم اسفند سال گدشته بود که تصمیم رو عملی کردم و "پاتوق مدیران فردا " رو راه اندازی کردم

پاتوق چون گروهیه و محل انتقال دانشه

مدیران چون رشته تحصیلیم مدیریته و فکر می کردم زمینه مناسبیه

فردا چون چشم اندازهای بلند مدتی دارم که امیدوارم بهشون برسم و مطمئنم فردا از آن جووناست

خدا رو شکر با عنایت حضرت حق وحمایت و استقبال شما بزرگواران  پاتوق روز به روز  بهتروبهتر شد که باید از تمامی شما عزیزان مخصوصا نویسندگان تشکر کنم

در دهم فروردین سال جدید یعنی کمتر از 40 روز از ایجاد پاتوق بنابر دلایل نامعلومی fardatv از میهن بلاگ حذف شد و در مدت کوتاهی آدرس جدید arak91 رو برای ادامه کار انتخاب  و نسخه پشتیبان بلاگ قبلی رو اینجا بارگداری کرده و به این آدرس جدید اسباب کشی کردیم که باز در مدت کوتاهی (کمتر از بیست روز) پاتوق شکل قبلی خودش رو پیدا کرد و مخاطبانش رو

هنوز این بلاگ دوماهه نشده  ولی بازدید روزانش بیشتر از 100 نفره که به نظر من این یه موفقیته

اما.........

اما دیکته ننوشته غلط نداره و مطمئنا این وبلاگ هم دارای ایرادات و اشکالاتی هست که نمیشه منکرشون شد

پس خواهشم از شما بزرگواران اینه که ضمن ارایه نظرات -پیشنهادات - و انتقادات ارزنده خودتون در نظرسنجی سایت هم شرکت کنید و به عملکرد مدیران فردا امتیاز بدین

نظرسنجی در سمت راست وبلاگ و بالای آمار بازدید قرار داره

در پناه حق موفق باشید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۸
فطرس صبا

نظرات (۴)

۲۹ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۵۹ رضا عابدی منفرد
هم کار قشنگی است هم خدمت خوبی انشا الله موفق باشید.
پاسخ:
متشکر از لطف شما استاد
از نظر من خوبه میتونه اثر گذار باشه . بویژه که در این مکان و در محیطی دوستانه خیلی حرفا رو میشه بگی و در اون تبادل نظر کنی . و در جایی که بشه بدون ترس و البته با رعایت ادب ، منطق و حرمت نظرات ، افکار و عقاید دیگران ، و در کمال صداقت و عدالت تفکرات و برداشتای خودتو بگی ، نه تنها خوبه ، حتی میتونه راهگشای کسانی بشه که در آینده مدیر میشن . مدیرای امروز صاحبان تفکرات دیروزن ( البته بعضیاشون ) و میران فردا صاحبای تفکرات امروزن ( انشاء الله ) .
پاسخ:
محمد جان با شما موافقم منتطرم به جمع نویسندگان اضافه بشی
به نظر من کار قشنگی ولی چرا فقط مدیران فردا؟چرا درزمینه های قشنگ ولطیف روابط انسانی وبدون دغدغه واینکه چه کارایی موتونیم انجام بدیم که اینقدر فضای کاریمون سنگین وغیرقابل تحمل نباشه -همه باهم خوب باشند تا زیرساختهای یک آینده روشن درمحیطی آرام وانسانی شکل بگیره .بالاخره اینم خودش یه جور مدیریته.میشه با زحمت زیاد مدینه فاضله ای ساخت .انشاالله
به نطر من کار قشنگیه ولی به شرط اینکه فقط محدود به مدیران فردا نباشه به نطر من توی محیط کاری خیلی مسایل دیگه هم مهمند مثل انسانیت آرامش و.... که میشه راجع بهشون نظ دادبالاخره حل این جور مسایل هم یه جور تمرین مدیریته مدیریتی که انشاالله با ایجاد یک مدینه فاضله همراه باشه.
پاسخ:
با سلام به شما باران عزیز پیشنهاد میکنم شما پیش قدم شید و یه بلگ با این موضوعات راه اندازی کنید منهم حتما کمکتون میکنم اگه خواستین همینجا هم میتونید مظلب با اسم خودتون منتشر کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی