شش آدرس صحیح برای شش گنج :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ق.ظ

شش آدرس صحیح برای شش گنج

خداوند متعال:

من شش چیز را در شش جای قرار دادم ولی مردم آن را در شش جای دیگر طلب می کنند و هرگز به آن نمی رسند.

1. من علم را در گرسنگی قرار دادم ولی مردم آنرا در سیری دنبال می کنند.

2. من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آنرا در دستگاه سلاطین دنبال می کنند.

3. من ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم آنرا در کثرت مال دنبال می کنند.

4. من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آنرا در قیل و قال دنبال می کنند.

5. من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم آنرا در تکبر دنبال می کنند.

6. من راحتی را در بهشت قرار دادم ولی مردم آنرا در دنیا طلب می کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۸
فطرس صبا

نظرات (۲)

خیلی مطلب جالب و بجایی بود واقعاً بعضی اوقات گوشزد این موارد لازمه، لطفاً ادامه بدهید.
۲۹ فروردين ۹۱ ، ۱۷:۰۱ رضا عابدی منفرد
بسیار عالی بود لطفا اگر وقت شد منبع ذکر فرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی