افتخار خدمتگزاری :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

چهارشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۸:۲۶ ق.ظ

افتخار خدمتگزاری

گزیده فرمایشات مقام عظمای ولایت پیرامون افتخار خدمتگزاری

حضرت ماه

امام فرمودند: اگر به من خدمتگزار بگویند، بهتر از این است که رهبر بگویند. این حرف درستى است؛ چون خدمتگزارى، براى انسانى که دلش بیدار باشد، مدح بزرگترى است. امام، تمام وجودش بیدار بود؛ شوخى و تعارف هم که نمى‏کرد. حقیقتاً اگر این ملت شهادت مى‏دادند - که قطعاً مى‏دادند - که امام خدمتگزار آنهاست، امام بیشتر خوشحال مى‏شد، تا همه‏ى ملت یکصدا فریاد بزنند که تو رهبر ما هستى.

خدمتگزارى به مردم افتخار است. این اسمها و این سمتها و این تیترها که افتخارى ندارد. در طول تاریخ، خیلیها با این اسمها و با این تیترها آمدند و رفتند؛ اما جز لعنت خدا و بندگان خدا، چیزى با خودشان نبردند. واقعاً چه ارزشى دارد؟ من رهبرم، من رئیس جمهورم، من رئیس قوّه‏ى فلانم، من وزیرم؛ اینها چه ارزشى دارد؟ اگر توانستم‏خودم را قانع کنم که من خدمتگزارم، یک چیزى؛ والّا چه ارزشى دارد؟ خدمتگزار چه کسانى؟ مردم. البته همه‏ى افراد ملت و جامعه را باید خدمت کرد؛ اما مراد عمدتاً طبقه‏ى محرومند که باید مورد توجه خاص براى خدمت قرار بگیرند؛

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۳۰
فطرس صبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی