بانک اطلاعات مدیران این استان با معرفی و شناسایی کارشناسان توانمند دستگاه های اجرایی راه اندازی می شود :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مرکزی گفت: بانک اطلاعات مدیران این استان با معرفی و شناسایی کارشناسان توانمند دستگاه های اجرایی راه اندازی می شود

به گزارش مرکزی دیلی، ‘احمد رشیدی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از شرایط عمومی انتصاب مدیران حرفه ای و همچنین افراد مستعد مدیریت، گذراندن دوره های آموزشی مرتبط است.

وی اظهار کرد: تربیت کارکنان و کارشناسان برای پست های مدیریتی و برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای دانش اداری آنان از برنامه های امسال مرکز آموزش مدیریت دولتی است.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مرکزی بیان کرد: در راستای برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارشناسان دستگاه های اجرایی این استان، دو نفر از کارکنان هر دستگاه به عنوان افراد توانمند در امر مدیریت به این مرکز معرفی می شوند.

رشیدی توضیح داد: در استان مرکزی این دوره ها با حضور بیش از ۶۰ نفر از کارشناسان دارای پتانسیل های لازم برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آموزش در ارتقای کیفیت خدمت رسانی نقش به سزایی دارد برگزاری این دوره ها از ضروریات شغلی هر فرد محسوب می شود.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مرکزی عنوان کرد: این طرح به عنوان یک سیاست آینده نگرانه فرصت مناسبی برای افراد توانمند و علاقه مند در حوزه مدیریت است.

رشیدی اضافه کرد: گذراندن این دوره ها تعهدی برای جذب کارشناسان به عنوان مدیر در دستگاه های دولتی ایجاد نمی کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۱
فطرس صبا

نظرات (۲)

به این میگن مدیریت علمی
۰۱ تیر ۹۱ ، ۱۱:۲۳ محمد نوری
به سلامتی . نتیجه هم که معلومه ...
اصلا هم رابطه برای معرفی وجود نداره !! کلا هم سر کاری نیست !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی