عجل معلق یا غفلت مدیران؟ :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۴۴ ب.ظ

عجل معلق یا غفلت مدیران؟

مرگ عابر پیاده

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

امروز آخرین روز بهار بود

آخرین روز بهار سال91

وآخرین روز بهار عمر دخترکی 28 ساله که بر اثر سانحه(شما بخوانید غفلت مسولان شهرمان) ودر مقابل چشمان پدرش پرپرشد

خبر کوتاه بود و دلخراش

ساعت 8 صبح در کمربندی شمالی شهر کارآموز کارگاه قالی بافی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران بدلیل نبود پل عابر پیاده و بر اثر تصادف با خودرو جان داد.

دوستان وهمکلاسان دخترک هم که هر روز با ترس از این گذرگاه مرگ عبور می کنند و با صورت اشکبار به این فکر می کردند که ممکن است روز دیگر این حادثه برای آنها اتفاق بیافتد جاده به اصطلاح ترانزیتی غرب کشور را برای ساعتی مسدود کردند تا شاید به این وسیله صدایشان به گوش مسولان امر برسد.

فرماندار با حضور در بین کارآموزان با تشریح روند امور اجرا شده در این زمینه به دخترکانی که ممکن است خواهر و اقوام تک تک ما باشند قول داد در کمترین مدت ممکن پل عبور عابر پیاده در جلو درب مرکز نصب خواهد شد.

این کل ماجرایی بود که در 2 الی 3 ساعت اول صبح اتفاق افتاد

ماجرایی که تقریبا 2 ماه پیش و در مقابل دانشگاه پیام نور هم اتفاق افتاد و دانشجویی در مقابل چشمان شوهر و فرزند خردسالش کشته شد.

 اما.............

اما سوالی که مطرح می شود این است

آیا حتما باید انسانی کشته شود , جاده ای مسدود شود, نارضایتی عمومی ایجاد شود تا مسولان به فکر انجام وظیفه اصلیشان بیافتند؟

تا کی باید شاهد داغدار شدن همشهریانی باشیم که به دلیل کارهای ناکارشناسی و عدول از وظایف مسولان شهری و بی تفاوتی آنها عزیزان خود را ازدست می دهند و به سوگ می نشینند.

چند نکته :

1 -نگارنده شخصا شاهد تلاشهای بی شاعبه مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و مجموعه تحت مدیریت ایشان جهت احداث پل در این منطقه بوده

از مکاتبات انجام شده با مراجع ذی ربط طی سه سال گذشته گرفته  تا دعوت از نماینده محترم ولی فقیه در استان استاندار محترم -  معاونین محترم استاندار نمایندگان محترم مردم شهر در مجلس شورای اسلامی فرماندار شهر  که طی بازدید از مرکز و آشنایی با فعالیتهای انجام شده مشکلات را نیز از نزدیک دیده و اکثر این عزیزان قول مساعدت لازم جهت احداث پل را نیز داده اند تا جایی که حتی در دور سوم سفرهای استانی همسر ریس محترم جمهور نیز از مرکز بازدید و موضوع به ایشان هم منتقل شد .

2 اگر کارآموزان جاده را مسدود نمی کردند مطمئنا مسولان شهری به راحتی از کنار این موضوع می گذشتند.

3 حضور هوشمند نیروی انتطامی و عدم برخورد پلیسی با موضوع جای تشکر دارد.

4 امیدواریم مسولان بجای پیدا کردن مقصر و انداختن توپ در زمین دیگران مسولیت پذیر بوده و تلاش نمایند از این پس شاهد ماجرای مشابهی نباشیم.

5 مسولین و مدیران محترم به گوش باشید اگر به وظایف خود به درستی عمل نکنید مطمئنا دست شما نیز به خون این شهروندان آلوده خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۳۱
فطرس صبا

نظرات (۴)

خیلی تاسف بار است .همه ما فکر می کنیم این اتفاق فقط برای دیگران می افتد اما یادمان باشد اگر روزی خودمان دچار شدیم چه می کنیم؟ چه کسی را مقصر قلمداد می کنیم؟البته این اتفاق اولین از این نوع نیست اما امیدواریم اخرین باشد......
۰۱ تیر ۹۱ ، ۱۱:۱۹ محمد نوری
اینجانب به نوبه خود و به نیابت از طرف ریاست . کارکنان و کارآموزان مرکز شهدای آستانه مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و آرزو مندم که هر چه زودتر فکری برای موضوع بشود . اما یک سئوال از مسئولین محترم ذی ربط مثلا فرماندار محترم شهر اراک : اگر این پل قرار بود جلوی استاندار ی ، فرماندهی نیروی انتظامی ، فرماندهی سپاه ، اطلاعات ، شهرداری ، فرمانداری ، اداره راه و ترابری ، شرکت توزیع برق نصب شود ، باز هم قوانین و مقرارت دست و پا گیر اداری ، عدم تخصیص بودجه و یا توجیهات غیر منطقی دیگری ارائه می شد ؟ چرا بین دستگاه ها و یا بهتر بگویم بین انسان ها تفاوت قائل می شوید ؟این کار آموز یا دانشجویی که قبلا دچار حادثه شد ، می توانست یکی از اعضای خانواده خود شما باشد .
آقای نوری مهم نیست که اتفاق کجا بیفته مهم اینه که برای کی ابیفته .!مگه جون آدمای معمولی ارزشی هم داره ؟
باسلام
آقای فرجی ممنون از گذاشتن این عکس در وبلاگ هرچند با دیدنش دردناک ترین خاطره زندگی من را به یادم می یاره ولی این خوبی را داره که روح پاک این عزیز می فهمه که فراموش نخواهد شد .همیشه با قلبی آکنده از درد به یادش خواهیم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی