ان مع العسر یسری :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۸ ب.ظ

ان مع العسر یسری

این مطلب در قسمت نظرات توسط یکی از دوستان با نام بنده خدا درج شده بود

به نظرم اومد بد نیست اینجا بیارمش تا همه بخوننش

چندی پیش برای زیارت اهل قبور به سرای خاموشان سری زدم . بعد ازسالها همینطور که آرام آرام میرفتم از مزارشهدا سردرآوردم . به عکسها نگاه می کردم جوونهای کم سن وسالی که حالا دیگه غبار سالیان قاب عکساشونو پوشونده بود .بی اختیار بغضم گرفت واشگام جاری ..... شاید از شرمندگی بود .با خودم گفتم چی فکر می کردین چی شد ؟!
تازه گیها خیلی بغضم میگیره .تو خیابون از دیدن آدمهایی که به نظرمسخ شده میان و حتی دیگه قیافه هاشون هم واقعی نیست. ! من که خیلی دل نازک شدم . ولی به کلام حق ایمان دارم که خودش گفته " که بعد از هرسختی آسانی است " پس بیایید توی این ماه رمضونی با همین دلای شکسته همگی برای ظهور هرچه زودتر آقا امام زمان دعا کنیم .التماس دعا .یاعلی مدد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۹
فطرس صبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی