باشگاه پنج رقمی ها :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۰۸ ق.ظ

باشگاه پنج رقمی ها

سلام

امروز 2 مردادماهه

دقیقا  5ماه از فعالیت پاتوق میگذره

5 ماه متفاوت و جالب

5 ماهی که درسهای زیادی برای من  داشت

فکر نمی کردم که ایجاد یه رسانه اینقدر جالب باشه

ولی خبر خوب اینه که امروز پاتوق مدیران فردا به باشگاه پنج رقمی ها پیوست

بله ما اینیم دیگه...............

درست حدس زدین امروز و در آستانه ششمین ماه از تاسیس وبلاگ آمار بازدیدهای از رقم 10,000 بازدید گذشت

بر خودم واجب می دونم از تمامی همراهان همیشگی این وبلاگ و نویسندگان محترمی که با درج مطالب رونق خاصی به اینجا دادن تشکر کنم

و تشکر ویژه از دوستانی که با ارایه نظرات ارزشمندشون قوت قلب من بودن و چراغ راهی برای آینده

خلاصه تا فردا راهی نیست و با توکل به خدا آینده را می سازیم با تلاش و صبر و دانش و اندیشه مان

یا علی

موفق باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۲
فطرس صبا

نظرات (۴)

۰۲ مرداد ۹۱ ، ۱۰:۱۵ رضا عابدی منفرد
می پسندم
موفق باشید.
پیروز و عاقبت بخیر باشید .
سلام به همه همکاران
آقای عابدی منفرد خیلی مخلصیم شما فقط می پسندم رو بلدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی