سازش با سرطان :: خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

خیمه گاه عاشقان حضرت ماه

ما خیمه نشینان غم فاطمه ایم

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۱۷ ق.ظ

سازش با سرطان

فرزندی به پدر خویش گفت: پدر چرا بخش قابل توجهی از درآمدت را صرف معالجه و نابودی سرطانت می کنی؟ این پول حق ما هم هست؟! پدر سکوت کرد و دیگر برای درمان سرطانش هزینه نکرد و پس از دو ماه درگذشت! اما پس از مرگ پدر، دیگر نه تنها درآمدی وجود نداشت بلکه خانواده ای نیز در کار نبود.
حالا شما چندان به خطا نرفته اید اگر بجای پدر، مسئولین نظام اسلامی؛ بجای فرزند، برخی معترضین و منتقدین؛ و بجای سرطان، اسرائیل؛ و بجای خانواده، واژه ایران را قرار دهید.

آیا گمانتان این است که باید با غده ای سرطانی سازش کرد؟؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۹
فطرس صبا

نظرات (۱)

قطعا اسرائیل غده سرطانی است که باید نابود شود و مفسد بودن قوم یهود مختص دوره ما نبوده و یا ویژه حکومت صهیونیستی امروز رژیم اشغالگر نیست ، بلکه از دوان های پیش نیز یهودیان حاضر به پذیرفت سایر ملل در کنار خود و به صورت دوستانه و برابر نبوده و نیستند آنها حتی با مسیحیان نیز از در سازش و مسالمت وارد نشده اند . مصداق این جریان در کتاب مثنوی معنوی با عنوان داستان پادشاه جهود که نصرانیان را می کشت بیان شده است .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی